RSS

Obama…

22 Ian

Toţi vorbesc despre Barack Obama în aceste zile. Pe CNN este o nebunie continuă cu fiecare pas pe care îl face noul preşedinte. Am văzut ultima emisiune a lui Jay Leno, unde am regăsit-o pe Wanda Sykes. Acelaşi „comedian”, care a privit totul din altă perspectivă: „Când l-am văzut pe Bush că pleacă mă gândeam <<Yes! Yes! În sfârşit!>> şi apoi mi-am dat seama <<Rahat! S-au dus naibii toate glumele mele>>”. A urmat un dialog spumos, din care am reţinut o întrebare genială adresată lui Leno: „Şi totuşi…cât va dura această lună de miere pentru Barack, până când avem voie să ne luăm şi noi de el?”

wandasykes

La fel de genial ca întotdeauna, Jay i-a aruncat pastila lui Wanda şi i-a transmis: „Am fost impresionat de cât de bine s-au înţeles în ultimele zile Barack şi cu Bush! Chiar au mers împreună cu limuzina…” Wanda a făcut o pauză l-a privit îndelung pe mister Jay şi i-a aruncat din scurt: „Whaaaat? Cum adică te-a impresionat că au mers cu aceeaşi limuzină? Ce trebuia sa facă Bush? Să urle la el <<Hai băi băiete dă-te jos şi împinge maşina că eu încă sunt preşedintele?>>. Sau poate te-a surprins că limuzina lui Barack nu avea arcuri să ţopăie cum vezi maşinile din Brooklyn?”

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 22/01/2009 în Distracţie

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
